ISRAEL TRUTH TIMES

A blog dedicated to investigating events as they occur in Judea and Samaria, in Israel and in the world, and as they relate to global powers and/or to the Israeli government, public figures, etc. It is dedicated to uncovering the truth behind the headlines; and in so doing, it strives to do its part in saving Judea and Samaria, and by extension, Israel and the Jewish People, from utter destruction at the hands of its many external and internal enemies.

Wednesday, May 6, 2009

Do you know that among the 20,000 "other" security personnel are MILUIM soldiers? This is a disgrace: turning Tsahal, ALREADY, into the pope's army!?

80,000 security personnel to secure Pope's visit

May. 6, 2009
Yaakov Lappin , THE JERUSALEM POST

Some 80,000 security personnel will secure the visit of Pope Benedict XVI, who will arrive in Israel on Monday.

The security operation, codenamed Operation White Cape, will see 60,000 police officers and 20,000 other security personnel take part in arrangements surrounding the visit, with at least five to six thousand officers involved every day.

Police Spokesman Micky Rosenfeld has described the operation as one of the largest in recent years.

Undercover agents will be activated alongside Shin Bet (Israel Security Agency) agents, and the Border Police will also be called upon to help secure the visit.

"We have practiced a range of scenarios, from the small scale to the large, and will hold daily intelligence assessments. We are fully prepared," Rosenfeld said Tuesday.


חדשות
י"ב אייר תשס"ט, 06 מאי 09 09:00
תאריך הדפסה: י"ב אייר תשס"ט, 06 מאי 09 09:57
"הוותיקן הוא ארגון הטרור הגדול ביותר"

סא"ל (במיל') דני בז אומר כי הוותיקן הוא ארגון הטרור הגדול ביותר שנוצר אי פעם, "צריך לזכור שכל מה שרוצה הכנסייה הוא להשמיד את כל העם היהודי".
חזקי עזרא

סא"ל (במיל') דני בז, חבר באגודת הסופרים העיברים, מודאג מביקור האפיפיור בארץ, "אני מודאג מאוד מהפחדנות והתרפסות כלפי הוותיקן. אנשים פה שכחו מההיסטוריה הנוראית של העם היהודי, מה עשתה הכנסייה הקתולית ליהודים במשך 2000 שנה, כמה קהילות הושמדו לפני ובשואה. יש לנו נשיא מדינה שמרשה בחוצפתו לוותר על אתרים השייכים למדינת ישראל מבלי להביא את העניין לכנסת כאילו מדובר ברכוש פרטי שלו".

בז מותח ביקורת על הקרן הקיימת המשמידה יער כדי להכין אמפיתיאטרון לביקורו של האפיפיור בנצרת וכל זה מכספי תרומות שנתרמו לנטיעת עצים.

בז סבור כי גם גיוס המילואים לצורך אבטחת האפיפיור איננו מוצדק. לדבריו, "כל התרפסות הנוראה הזו וחוסר הבגרות שלנו לעמוד מול הכנסייה הקתוליות ולשים את הדברים על השולחן. הם צריכים לרדת על הברכיים ולבקש סליחה ומחילה כמו שעשה האפיפיור הקודם".

בז מציין כי מדובר באפיפיור עם רקע נאצי שנתן את ברכתו בכנס הגזענות בז'נבה, "ועם כל הרקע הזה הוא בא ומרגיש גביר ואנחנו הפכנו לעם פחדן שאיננו יכולים להגיד עד כאן. לא יכול להיות שהוותיקן יחשוב שהוא בעל הבית כאן, הוותיקן הוא ארגון הטרור הגדול ביותר שנוצר אי פעם על האדמה, צריך לזכור שכל מה שרוצה הכנסייה הוא להשמיד את כל העם היהודי".

"אני חושב שהאפיפיור צריך לבוא ולבקר בישראל", אומר בז ומסביר, "יש לקחת את האפיפיור ליד ושם כדי להראות לו שמעפר קמנו והיינו לעם, ולתת לו לבקר בתלפיות מקום קברתו של ישו כדי להראות לו שהאלוהים שלו קבור שם ולהראות לו שכל הסיפור ההזוי של הנצרות וצליבתו של ישו גרם ללא צדק להשמדה של העם ועוד היד נטויה. אסור לנו לבטוח בהם ועליהם לבקש סליחה ולשנות את דרכם כלפי העם היהודי".

www.inn.co.il
ערוץ 7
אתר החדשות שלך
הדפסה

No comments: