ISRAEL TRUTH TIMES

A blog dedicated to investigating events as they occur in Judea and Samaria, in Israel and in the world, and as they relate to global powers and/or to the Israeli government, public figures, etc. It is dedicated to uncovering the truth behind the headlines; and in so doing, it strives to do its part in saving Judea and Samaria, and by extension, Israel and the Jewish People, from utter destruction at the hands of its many external and internal enemies.

Thursday, May 14, 2009

Fw: Our Prime Minister: Please remember what the Rebbe told you רה"מ: אנא לזכור מהרבי אמר לך




About the film of the Rebbe with you:   על הסרט בין הרבי ואותך
איך להעביר את זה?  הוא חצי ג'גובייט.
פעם הראשונה
הרבי אמר: "יהי רצון שתמשיך בקוזה והקב"ה מסייה לכל הרוצה לטהר אחרים, על אחת כמה וכמה כאשר מתחילים ב"קשוט עצמך".
על תפקיד עלי שאני מדבר ברבים על דבר ענינים כאלו.
 
[אתה אמר: "אני מקוון להמשיך בדיוק בקו הזה.  קילטתי היטב את המסר של הרבי."]
 
הרבי:  "זה הקו הכי טוב "
 
ב,נ,: "הקו היחידי"
 
הרבי:  בשביל שלא יצטרכו לכל הענינים של מלחמה וכיוצא בזה, ויהיה "בשובה ובנתה תוושעון".
ברכה והצלחה.
 
ב.נ.:  אני מודה לך על ההזדמנויות שנתת לי הבוא ולהעזר בך ולזכות לקבל את הסיוע הנפשי שאתה מעניק לא רק לי - אלא לכל עם ישראל ".
 
הרבי:  אני עדיין בתחילת המאלכה שלי "
 
ב,נ,:  אני יודע
 
הרבי:  גם אתה בתחילת התפקיד האחרון "
 
ב.נ.  אני בא בתחילת המעשה לאדם בתחילת המעשה ואני מתכוון לחזור עליך כבוד הרבי."
 
הרבי:  אתה תצטרך להיאבק עם 119 אנשים [ב.נ. צחק] בוודאי לא תתרשם מזה כיון שהקב"ה בצד הזה.   ברכה והצלחה.  נתינה של הקב"ה.  ברכה והצלחה!
 
פעם השני:  ר"ח כסלו ה'תשס"א
 
הרבי:  ברכה והצלחה כפליים לתושייה
 
ב.נ.: באתי לבקש את ברכתך
 
הרבי:  בכל הענינים
 
ב.נ. בכל הענינים גם האישיים וגם הלאומיים
 
הרבי: מזמן שתתראינו לאחרונה נתווספו כמה ענינים, משהיה אז גם עתה הוא שעדיין משיח לא בא אזי תעשה משהו למהר את ביאתו! 
 
ב.נ. עושים
 
הרבי:  אך כנראה לא מספיק, כיוון שהיום עברו כבר כמה שעות ביום ועדיין לא בא! אבל יש עוד כמה שעות אז יש להשתדל גם היום.  בשורות טובות, מתוך שמחת וטוב לבב.  אתה יודע שאצל חסידים מפקידים שכל הענינים יהיו מתוך שמחה, בשורות טובות, הצלחה רבה.  שיהיה בשעת טובה ומוצלחת, בשורות טובות ומשמחות.  ברכה והצלחה, בשורות טובות.
[סוף]
 
 
 
זה היה ברכה מהרבי!!!   רה"מ:  יש לך הברכה לתמיד לעשות יותר - אז אנא - תעשה יותר למען עם ישראל -
אל תוותר את ארצינו!!!
 
  חיה ויתקין, תל-אביב.
 
 
 
 
 

No comments: