ISRAEL TRUTH TIMES

A blog dedicated to investigating events as they occur in Judea and Samaria, in Israel and in the world, and as they relate to global powers and/or to the Israeli government, public figures, etc. It is dedicated to uncovering the truth behind the headlines; and in so doing, it strives to do its part in saving Judea and Samaria, and by extension, Israel and the Jewish People, from utter destruction at the hands of its many external and internal enemies.

Friday, April 11, 2008

New list made, of Jews attacked by Arabs, nationwide. Please read



 

 


From  Rabbi Dov Stein. Excellent. Please take note. A new list of Jews who experienced Arab aggression anywhere in Israel, kept as evidence by Rabbi Stein and the New Jewish Congress.

Phone numbers and e-mail listed below. Please pass it around. See the rest of the story in Hebrew, for those who can read it.

DS

 

לאו ערעור הבטחון האישי של יהודים באיזורים המעורבים עם ערבים פותח הקונגרס היהודי החדש ברשום של הארועים והמותקפים.

לשם המטרות הבאות:

לחץ ציבורי על מוסדות הבטחון והצגתם כרשלנים סדרתיים ומתעלמים ממצוקות.

ב. להתארגנות יהודית להגנה מפני התקפות אלו.

כל אדם שנתקל בתוקפנות ערבית כלפיו  נפש גוף רכוש וכיו"ב מתבקש לדווח על כך לדואל

dbtc@actcom.com

טלפונים 025661962 025664137 0506733831

לבקש את דב

 


From: ella koblents [mailto:ellakoblents2@gmail.com]
Sent: Wednesday, April 02, 2008 9:06 PM
To:
דב שטיין
Subject: Re:
דורש את טיפולו של הקונגרס

 

אם אתה רוצה אולי תנסח משהו

ונפיץ?

 

On 4/2/08, דב שטיין <dbtc@actcom.com> wrote:

אני מתחיל לבנות רשת של מותקפים יהודים. בשלב ראשון העיר יפו.

על הפרק כל הארץ – יפו גליל עכו באר שבע וכו'

הבחור הזה, שמשון, מדווח על כחמישים תקיפות שחוותה אמו ללא מעש מצד המשטרה.

צריך להפיץ באינטרנט שמותקפים יהודים באשר הם יפנו אלי. אני מתחיל לרכז חומר

דב

 


From: ella koblents [mailto:ellakoblents2@gmail.com]
Sent: Tuesday, April 01, 2008 12:59 PM
To:
דב שטיין


Subject: Re: דורש את טיפולו של הקונגרס

 

דב

אני מתפעלת מהמעשיות והנכונות כך בונים חילופי מערכות

בנוסף חשבתי לי כך, היות ומשפחת התוקפים גרה ביפו מאוד סביר להניח שאבי המשפחה עובד אצל יהודים או עם יהודים או מעניק שרות או מוצרים ליהודים

אפשר לארגן פרסום על חרם,שמי שנעזר בשרותיו משתף פעולה עם התעללות ביהודים.

2008/3/31 דב שטיין <dbtc@actcom.com>:

אלה היקרה

אני נפגש היום עם שמשון בירושלים

אני מקווה שנוכל להכין מהמקרים הללו תיקים פליליים אותם נגיש לבית המשפט

 


From: ella koblents [mailto:ellakoblents2@gmail.com]
Sent: Monday, March 31, 2008 10:54 AM
To:
דב שטיין
Subject: Re:
דורש את טיפולו של הקונגרס

 

פרטים של בן הנתקפת

שמשון ועקנין

0578127311

 

On 3/30/08, דב שטיין <dbtc@actcom.com> wrote:

האם יש את פרטי הנתקפת? האם יש את פרטי התוקפים?

האם יש תעודות רפואיות?

למה לא מגישים קובלנה פלילית פרטית?

האם גם בית המשפט רקוב עד כדי כך?

דב

 


From: ella koblents [mailto:ellakoblents2@gmail.com]
Sent: Sunday, March 30, 2008 9:31 PM
Subject:
דורש את טיפולו של הקונגרס

 

 

עדות על תקיפה ביפו במהלך 'יום האדמה'

בעוד תהלוכת "יום האדמה" צועדת ברחובות יפו הותקפה ליליאן ועקנין על ידי שכנה הערבי.

 

בדרך לחקירה במשטרת יפו, מספרת היום ליליאן ועקנין איך הותקפה על ידי הנער הערבי שגר בשכנות לביתה. "הנער הערבי ממשפחת איברהים בא לביתי וטרק בחוזקה את הדלת. אני נבהלתי ואז הוא בא אליי והתחיל לירוק עליי. אז התחילו המכות בכל חלקי הגוף. איבדתי את ההכרה ומה שאני זוכרת זה רק הידיים שלו שתפסו לי בשיער והטיחו את ראשי ברצפה".

בעקבות התקיפה פונתה ליליאן ועקנין לבית חולים. בנה, שמשון, הזמין את המשטרה, אך הניידת שהגיעה לזירת האירוע לא הצליחה לאתר את הנער והשוטרים עזבו את המקום.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/173407

"תקיפה אנטישמית בלב יפו"

פעם אחר פעם מותקפת יהודיה כבת ששים בידי חמולה ערבית ביפו. היום היא פונתה לבי"ח. בנה: "הכול רקוב במשטרה מהיסוד, איפה זה יגמר?".

ידידיה הכהן

 

לפני כשנה וחצי הבאנו את סיפורה של לאה ועקנין, בת 60, שהותקפה בידי משפחת חמולה ערבית ביפו, מאז התקיפות לא פסקו ופעם אחר פעם האשה הותקפה. היום לאחר סידרת תקיפות היא אושפזה בבית החולים וולפסון.

בנה שמשון, סיפר לערוץ 7 על האירוע: "היום כשאמי עמדה להיכנס הביתה, אחד מהם יצא מפתח ביתו פרץ את הדלת של הבית שלה בזמן שניסתה להיכנס, ירק לה בפרצוף ונתן לה מכות חזקות. כשנפלה סדרת התקיפות לא הפסיקה והוא המשיך להכות אותה ומשך לה בשיער".

 

"בכוחותיה האחרונים אמי נכנסה הביתה והתקשרה אלי, ומיד התקשרתי למשטרה ולמד"א, המשטרה הגיעה למקום ולאחר שראתה שהוא לא נמצא עזבה, ואנשי מד"א בדקו את אמי והחליטו שהיא צריכה להתאשפז בבית החולים במצב קל, וכך הצטרפתי אליה לבית החולים וולפסון".

"יש כנגד התוקף משפט של שנה וחצי באשמת אותה תקיפה ומאז הדיון, המצב נהיה גרוע יותר. הכול פה רקוב מהיסוד זה לא מתחיל בשוטרים אלא נגמר בשוטרים. הרקבון מתחיל בבתי המשפט ובדרגי המשטרה, הערבי עכשיו התחיל להחזיק בביתו כלבי אמסטף, בדיוק אתמול הכנתי מכתב בנושא למפקד המרחב". כזכור בעיצומו של חג שמחת תורה לפני כשנה וחצי, בשעות הבוקר חזרה לאה מבית הכנסת לביתה כשבנה נותר בתפילת החג. סמוך לביתה ארבו לה שלושה מבני החמולה, התנפלו עליה והכו אותה מכות נמרצות. רק לאחר שאיבדה את הכרתה עזבו השלושה את המקום. זמן לא ברור לאחר מכן התעוררה מעלפונה. וכשהיא חבולה ביקשה עזרה שלא הגיעה. בקושי שירכה עצמה בחזרה אל בית הכנסת. בנה שנחרד למראה אמו הזעיק אמבולנס והיא פונתה לבית החולים וולפסון, שם טופלה.

במקביל פנה הבן למשטרה. תלונתו נרשמה באדיבות אותה הוא מציין, אך רק לאחר שעלה לקומת היס"מ ודרש במפגיע מהמפקד במקום לעצור את הפורעים קיבל הבטחה שהדבר ייעשה. למרות זאת מששב עם אמו בתום הטיפול מבית החולים ראה את בני החמולה הפורעים כשהם "צוחקים ולועגים כרגיל. שאלנו את המשטרה איך נתנו להם להשתחרר ואמרו לי שהשוטרים הגיעו ועצרו אותם בלילה, אבל בבוקר שיחררו אותם בערבות של 6,000 שקל וצו הרחקה מאימא שלי למשך שלושים יום. זה מגוחך. הרחקה מאימא שלי אבל לא הרחקה מהבית הצמוד שלהם... אז הם נמצאים כאן כרגיל ואנחנו חיים בפחד". הבן מספר שהתקרית האחרונה הגיעה לאחר חצי שנה של שקט. לפני חצי שנה הוכתה האם על ידי בן אחר של החמולה הערבית, וכשהגיעה המשטרה הודה במעשה ונעצר.

לדברי הבן מעצר זה גרם לבני המשפחה רתיעה מסוימת ושמירה על רגיעה במשך חצי שנה עד לתקרית האחרונה בשמחת תורה האחרון. אולם אירוע זה של מכות לאם לאה היה רק המשך למסכת התעללויות והתעמרויות של בני החמולה במשפחתה. במרוצת השנים השתלטו בני החמולה על חלקי קרקע השייכים למשפחתה של לאה, ריצפו וקירו את המעבר למבנה ובכך נוצר מצב בו ללא מעבר בשטח שעליו השתלטו בני החמולה לא יכולים האם ובנה לעבור. מעבר זה מלווה לא פעם בפגיעות מילוליות ואף פיזיות. "הם משחיתים לנו רכוש, הם רושמים גרפיטי עם שם המשפחה שלהם על הקירות שלנו, לא פעם הם זורקים אבנים, ובחודש הרמדאן הקודם השליכו חזיזים לעבר חלונות הבית".

מחשש לגורלו קיבל הבן אישור מיוחד מהצבא להלך גם מחוץ לבסיסו כשנשק M-16 תלוי על כתפו. אבל "אני בצבא ואמא שלי לבד בבית. למה מחכה המשטרה? שיהרגו אותה?" הפרשה לא הסתיימה, וביום שני השבוע הניחו בני החמולה יונה שחוטה על מפתן דלתה של המשפחה. רמז מאיים על כוונותיהם לגבי האם ובנה. כשהתלונן במשטרה שמע, לדבריו, את התשובה המפתיעה הבאה: "אתה גר שם, אז מה אתה רוצה?". הבן זועזע: "זו פשוט מדיניות גורפת של אזלת יד משטרתית. הם לא רוצים להתעמת עם החמולה הזו. יש להם כוח והם שולטים על חלקים נרחבים מהעיר, אז המשטרה חוששת מהם. בעבר התלוננתי במשטרה, אבל מישהו שם דואג לסגור את התיקים באופן עקבי".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/173355

 

 

 


No comments: