ISRAEL TRUTH TIMES

A blog dedicated to investigating events as they occur in Judea and Samaria, in Israel and in the world, and as they relate to global powers and/or to the Israeli government, public figures, etc. It is dedicated to uncovering the truth behind the headlines; and in so doing, it strives to do its part in saving Judea and Samaria, and by extension, Israel and the Jewish People, from utter destruction at the hands of its many external and internal enemies.

Friday, May 1, 2009

Professor Weiss is finally getting the haredi world involved. Now we are talking. Remember Holtzberg? Thank God. Shabbat Shalom



 


עכשו זה בערוץ שבע באנגלית.
תחת הכותרת באנגלית משהו כמו ישראל קופצת מעל הפופיק.
אני שולח לכם את הנוסח החרדי של הקוויטעל. לפי אפרים הולצברג הרב שמחה קוק שליטא הולך במוצאי שבת לרב אלישיב עם הפתק.
 
אם אתם עוסקות בקרדיטים. אני תלמיד קטן של ד"ר דייזי שטרן בנושא הזה.

 

 
מחכה לנוסח סופי ומקווה שאישים רבים יחתמו
 
 -


למכותבות שלום רב,
 
לבקשתו של ברוך מרזל אני מעביר באמצעות אלה קובלנץ לח"כ ד"ר מיכאל בן ארי ולכל הגורמים המעונינים הצהרה בענין הביקור הצפוי. ניתן לתרגם לאנגלית באמצעות הלל פנדל שאין לי כתבות המייל שלו או בסיועה של הגב' אלן הורביץ. ההצהרה ניתנת לתיקון לפי הצורך. אין לעורר ויכוחי ניסוח רבים. הסכמתו של מיכאל בן ארי היא הקובעת והמכריעה בניסוח.
 
מבקש להעביר ההצהרה לרב שמחה קוק ששוחח עמי לפני יום וגילה ענין רב בנושא. נראה לי שגם חברי כנסת של ש"ס והרב עובדיה ייתמכו. אמש התקיים ראיון ברדיו קול ברמה עם השר אלי ישי ולאחר מכן איתי והדברם השתמעו. אני מבקש שההצהרה לא תמוסך רק על ידי תנועת ארץ ישראל שלנו אלא על ידי ציבורים רבים בישראל. יש לפנות לרב אליהו שליטא ולרבני החרדים הרוצים לחתום לחברי כנסת, שרים לשעבר ואישי ציבור.
אין להפיץ את ההצהרה לפני הסכמת הנ"ל. יש לפעות במהירות.
 
בברכה
הלל ויס


--
אלה קובלנץ

No comments: