ISRAEL TRUTH TIMES

A blog dedicated to investigating events as they occur in Judea and Samaria, in Israel and in the world, and as they relate to global powers and/or to the Israeli government, public figures, etc. It is dedicated to uncovering the truth behind the headlines; and in so doing, it strives to do its part in saving Judea and Samaria, and by extension, Israel and the Jewish People, from utter destruction at the hands of its many external and internal enemies.

Sunday, November 9, 2008

Fwd: Whom to vote for Tuesday? למי לבחור ביום ג'?



---------- Forwarded message ----------
From: eli7 <eli7@womeningreen.org.il>
Date: 2008/11/8
Subject: Whom to vote for Tuesday? למי לבחור ביום ג'?
To: eli7 <eli7@womeningreen.org.il>


From: Nadia & David Matar [mailto:nmatar@netvision.net.il]

Subject: Whom to vote for Tuesday? למי לבחור ביום ג'?

 

חברים יקרים

ישר כח ענק לסוזי דים ממטות ערים שעשתה עבודה נפלאה והכינה רשימה עבור מי ועובר מי לא לבחור ביום ג' הקרוב.

אין ספק שהנושא האחד והיחיד שחייב לעמוד מול עינינו הוא נושא ארץ ישראל.

 

ברצוני להוסיף 2 הערות לגבי הבחירה בירושלים:

א) לגבי ההמלצה לבחור במאיר פורוש עליי להודות שיש חילוקי דעות בנושא בתנועת "נשים בירוק" ולכן אני מייצגת את הדעה האישית שלי כשאני אומרת שאני מסכימה עם סוזי וחושבת שההימור הכי בטוח למען ארץ ישראל הוא מאיר פורוש. מי שמתלבט, אשמח שייצור איתי קשר ואשכנע אותו :-)

 

ב) לגבי השאלה עבור איזה רשימה לבחור בירושלים אנו ממליצים בחום להצביע עבור ידידנו אריה קינג המופיע ברשימת "איחוד לאומי-מפד"ל" שאותיותיו הן טב. אריה קינג הוא פעיל ארץ ישראל זה שנים ואין ספק שהוא המועמד הכי ראוי לייצג את ארץ ישראל.

 

בברכת ארץ ישראל לעם ישראל,

 

נדיה מטר

 

 

English & unsubscribe info -- see below

רוצה להימחק מרשימת התפוצה? ראה בסוף

can't read the Hebrew? Open the attachment

 

 

כולם כולם נא להצביע ביום שלישי. הנה פרטים על מועמדים במספר ערים

 

 

 אשדוד: רשימת לסרי ופרנקל עדיפה

אל תצביעו לצבי צילקר - תומך גירוש. המועמד להחליפו - ד"ר יחיאל לסרי. http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/792/416.html. רץ עם לסרי - יהודה פרנקל שהינו איש ארץ ישראל (התנגד לאוסלו). לסרי פעל לטובת בית חולים באשדוד שבקרוב ייבנה סוף סוף. ואילו, בכהונת צילקר בשלטון משך 40 שנה השחיתות בעיריה חוגגת, לא נפתח אפילו מפעל גדול אחד, אין עבודה, אשדוד היא אחת מהערים העניות בישראל, אין מקומות בילוי לצעירים, אין השקעה בספורט מצד העירייה. 

 

אשקלון: בעיות...

רוני מהצרי היה מתומכי הגירוש, לנסות למצוא מישהו אחר.

 

באר שבע: בעיות...

יעקב טרנר הוא איש קדימה. דוד בונפלד היה תומך גירוש. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

בית שמש: לעזור לשלום לרנר

לעזור לשלום לרנר, מועמד נהדר, להביס את דניאל ועקנין תומך הגירוש.  לעזור.

 

בת-ים: לעזור לאורי בוסקילה

כל מי אוהב את חברון לרוץ מהר מהר להצביע עבור אורי בוסקילה. ראש הרשימה המאוחדת של כל המפלגות הדתיות והמסורתיות בעיר. ממלא מקום ראש עיריית בת ים. אדם פשוט נהדר שפועל ללא ליאות לטובת ארץ ישראל. לעזור. 

 

גבעת שמואל: בעיות...

זמיר בן ארי - תומך גירוש. קרוב להדחה. להצביע נגדו.

 

הרצליה: לעזור לירון עולמי וצבי וייס

חשוב מאד לעזור לצבי וייס. צבי הוא אביו של עו"ד חיים וייס שהוא ראש מטה ארץ ישראל בהרצליה הרבה שנים, כל הכבוד!! צבי רץ למועצת העיר.

חיים מוסר, שהתנדבות ביום הבחירות תתקבל בברכה. ראש העיר הנוכחית של הרצליה הינה מטעם מר"צ  ותמכה בגירוש. לעומתה רץ ירון עולמי 052-3870786   09-9511286 שנאבק בפומבי נגד הגירוש, נחשו למי כדאי לעזור!!!

 

חיפה: בעיות...

יונה יהב הוא איש קדימה. רמי לוי הוא/היה סגן ראש עירית חיפה, נטען כי הביא במשאל הליכוד 10 אוטובוסים עם אתיופים להצביע בעד חורבן גוש קטיף, הם קיבלו "הוצאות" נסיעה וארוחה.

 

ירושלים: פורוש בעד ארץ ישראל, ברקת רק חלקית

* ניר ברקת עמד בראש סניף "קדימה" בירושלים. עמדותיו בנושא מדינה פלשתינית וכן בנושא התנתקות (אז) - לא ידועות.

*  גאידמק - עמדותיו בנושא יהודה ושומרון וכן בנושא התנתקות (אז) - לא ידועות.

*  פורוש הצביע נגד תכנית ההתנתקות וחוק ההתנתקות קריאה ראשונה. בקדנציה הנוכחית בכנסת היה נהדר, גיבש קואצליה של ח"כים נגד חוק פינוי ביזוי 2 (עבודה קשה מאד...).

* לסיכום ככל הידוע המועמד הטוב ביותר לארץ ישראל בירושלים הוא פורוש.

 *יגאל עמדי תמך בגירוש. לא להצביע עבורו.

 

מעלה אדומים: לעזור לגדעון אריאל

גדעון אריאל, פעיל ארץ ישראל נהדר, מתמודד למועצת העיר. סיכויים מצויינים. לעזור לו!!

 

נהריה: בעיות...

ג'קי סבג הוא איש קדימה. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

נצרת עילית: לעזור לשמעון גפסו 

שמעון גפסו מוביל.  מסקר שביצעה ד"ר מינה צמח, עולה כי שמעון גפסו  זוכה ל-40% מקולות הבוחרים. שמעון התנגד באופן פומבי לגירוש גוש קטיף. מולו מועמד גרוע עבורנו, רונן פלוט שתמך בגירוש ואף ארגן את המטה בעד שרון בעת משאל הליכוד.  היה איש עבודה שבעקבות סכסוך עם ראש העיר אריאב ערק לליכוד עם אנשי עבודה אופורטוניסטים נוספים - שמאלנים בליכוד. על אף הכל, בנצרת עילית היה רוב נגד הגירוש תודות לשמעון גפסו. לעזור לשמעון!! http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3613143,00.html

 

נתניה: מרים, הבהרות בבקשה...

מרים פיירברג התנגדה להסכמי אוסלו בצורה פעילה ונהדרת - אך אנשי נתניה טוענים שתמכה בגרוש במשאל המתפקדים. לכן, מרים

מתבקשת להבהיר דחוף - אל mattot.arim@gmail.com -- האם היא מתנגדת או לא להקמת מדינה פלשתינית. הרי מדינה פלשתינית פרושה של דבר טילים שיכולים ליפול בסלון של כל תושב ותושב בנתניה.

 

עכו: בעיות...

לנקרי תמך בהתנתקות. בשום פנים ואופן לא להצביע בשבילו, אם גורמים בציונות הדתית רוצים לתמוך בו שקודם כל ימציאו מכתב מטעמו שהוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית

 

קרית מלאכי: להצביע נגד מוטי מלכה

מוטי מלכה, לשעבר ליכוד ומאז תקופת שרון איש קדימה, מופיע ברשימת ראשי הערים תומכי הגרוש. לצערנו הוא עלול לזכות בגלל תמיכת אנשי חב"ד. חב"ד: אנא התעשתו! בעיר הסתובבו מנשרים של תושבי גוש קטיף המתגוררים באזור המבקשים לא לחזק את מפלגתו של מלכה- 'נס', כל הכבוד..

 

ראשון לציון: בעיות...

מאיר ניצן הוא מטעם קדימה. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

רחובות: אפשר להביס את שוקי פורר אם תתאמצו

נגד שוקי פורר תלוי ועומד כתב אישום על ענייני שחיתות (לכאורה קבלן שילם חובותיו ובתמורה קיבל חוזים בשווי מליונים מהעיריה): http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000340582&fid=829

שוקי הוא גם תומך-גירוש שחתם בגאווה על מודעת התמיכה בגירוש ופעל נמרצות בעד חורבן גוש קטיף. כדי להביס אותו - להצביע עבור חנניה וינברגר (דתי יחיד) או עוזי סלנט (מנכ"ל מאוחדת). שניהם מועמדים ראליים. קהלני אמנם נשמה טובה, אך רץ עם אח של אולמרט )איכס...). 

 

רמלה: בעיות...

יואל לביא הוא מטעם קדימה ותומך-גירוש. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

רמת גן: בעיות...

צבי בר, כיום מטעם קדימה, וכן שרגא ברוש, תמכו בגירוש. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

תל מונד: בעיות...

ראש המועצה הנוכחי שלמה רצבי היה תומך-גירוש.

להצביע למישהו אחר: כרמלה פאיט, עו''ד שלמה ינאי, עו''ד רותם ריעני, שלום דרך

 

מועצה אזורית גדרות: הבהרה

אין במועצות האיזוריות בחירות אבל יוסי קנדלשיין ראש המועצה (ליכוד) ביקש להבהיר כי:"מעולם לא תמכתי בהתנתקות אלא התנגדתי. המכתב (כלומר: המודעה) שנכתב והופץ אינו על דעתי".

 

כללי אצבע שנכונים לכל הערים

 

מה פירוש "לעזור"? בעיקר - פשוט לפנות לשכניך ולוודא שהם מצביעים בכלל - ולמישהו מתאים. יש מספר עצום של אנשים שלא טורחים להצביע - או לא יודעים למי להצביע. אין ספק שכל אחד מאיתנו מכיר מאות בוחרים מבוזבזים כאלה, תבדקו בקרב מכריכם ותראו.  

 

סקר טלפוני:  עד יום ג' עשויים להתקשר אליך כדי לשאול האם אתה תומך במועמד זה וזה וזה.  תמיד להשיב: "זה תלוי האם הוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית. כי אם תקום מדינה פלשתינית - העיר שלנו תהיה בטווח הטילים כמו שדרות. האם הוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית?"  

 

מה שבטוח בטוח:  תמיד טוב להצביע לאיחוד לאומי-מפד"ל. נימוק: כל מי שעובד הרבה בכנסת יודע, שהמפלגה שעושה הכי הרבה בענייני ארץ ישראל בכנסת, היא האיחוד לאומי-מפד"ל. מה לעשות, עם כל  הביקורת - זוהי עובדה, תשאלו כל ראש ארגון ימני או מזכיר יישוב או תסתכלו בעיתון לראות מי מטפל בבעיות יהודה ושומרון. אבל כדי שמפלגה תהיה חזקה, היא חייבת שתהיה לה אחיזה במועצות עיר, כל מי שמתמצא בפוליטיקה יודע זאת. לעזור. עם זאת למפד"ל יש נטיה להמליץ על ראשי עיר לא טובים. להצביע לאיחוד לאומי-מפד"ל למועצה - בהחלט כן, אך לא לקבל באופן עיוור את המלצותיהם לגבי ראש עיר.

 

קדימה זה אחורה:  ברר בעיר שלך, מיהו מועמד של קדימה.  לא טוב להצביע ל"קדימה". יש עכשיו קמפיין אפילו: "בחרת קדימה, קיבלת קסאם". כמו כן לא להצביע למפלגת העבודה - עד שמפלגת העבודה תחזור לשפיות ותאמץ שוב את עמדת רבין שכזכור - התנגד להקמת מדינה פלשתינית.

 

מי אישית מתנגד להקמת מדינה פלשתינית:  בבחירות המקומיות חשובה האישיות של כל מועמד. כל מועמד אמיץ, שאומר בפומבי שהוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית - צריך לתמוך בו כי אחרת העיר שלך תהיה בטווח הטילים אם חס וחלילה תקום מדינה פלשתינית.

 

חותמים נוספים על חורבן גוש קטיף, בנוסף לאלה שצויינו למעלה כתומכי גירוש, להצביע נגדם:

 (מועתק מהמודעה שפורסמה בעיתונות בשעתו מטעם אותם ראשי ערים כך שאין פה מה להכחיש...)

 

דרור אהרון מגן יבנה.                        יעקב אמור מקציר-חריש.
אבי אסרף מאופקים.                        יצחק בוכובוזה מאור-יהודה. 
שמחה יוסיפוב מאור עקיבא.              מאיר כהן מדימונה.                        
חיים ברביבאי מקרית שמונה.             צבי גוב-ארי מיבנה.
ניסים גוזלן מבאר-יעקב.                    אליהו דדון מבית דגן. 
יעקב מאמאן מכוכב יאיר.                  צביקה מה-יפית מאורנית.                

גבי נאמן משלומי.                            יוסף נשרי מקריית אונו.
שולי סולימן מקריית עקרון.                בני רגב מלוד.

דוד עמר מנשר.                              רון פרומר מנהריה.                      

                 

 

הערה: מפאת חוסר הזמן,  חלק מהמידע במייל הזה לא בדוק ברמה הרגילה שלנו. אם יש טעויות כלשהן, העבירו תיקונים ועמכם הסליחה.

 

Dear Friends,

as you know , Tuesday elections are all over the country this coming Tuesday. Suzy Dym from Mattot Arim has done extensive research about many cities in Israel and has prepared a list of all the candidates who were in favor of the expulsion- disengagement . Now is the time to give them their deserved punishment and make sure they do not come to power. Not out of pleasure to punish them but rather for survival stake. Any person who was in favor of the gerush and G-d forbid will come to power as a mayor will be harmful to Israel. As Suzy says in her Hebrew mail (the english is more abridged)- the one and only issue that must interest us in the upcoming elections is the issue of the candidate's position about Erets Israel. Is the candidate in favor of a PLo State or not? Was he in favor of the gerush or not?

 

In addition to what Suzy writes here I would like to add that when deciding which list to vote for in Jerusalem , we strongly suggest to give your vote to Arieh King who is on the Ichud Leumi-Mafdal list (letters Ted BET). Arieh King is the quiet force behind all the hityashvut in Jerusalem and he represents the best the issue of Erets israel.

 

I personnally agree with Suzy that in Jerusalem the candidate that most probably wil represent Erets israel the best, is meir Porush. But I must be honest and say that I know that opinions in Women in Green differ on this issue and thus this is my personal opinion and not the official opinion of Women in Green.

 

Please pass on this list to all friends and family members around the country.

 

koltuv

 

Nadia Matar

--------------------------------------------------------------------------------------

 

The local elections on Tuesday are extremely important. Please vote. For those who know that Eretz Yisrael is a crucial topic, here is what you need to know about pro-Eretz Yisrael candidates (usually such candidates are also better for the city -- experience shows that whoever is in favor of a Palestinian state also BEHAVES like a Palestinian state...).

 

Acco: Lankri was in favor of the disengagement. he  is very bad for us. Do not vote for him. Some national religious peole say they will vote for him. Tell them to first get from him a written letter that he opposes the creation of a PLO State. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Ashdod: Dr. Yehiel Lasri running with Yehuda Frankel are better for us than Zvi Zilker. Zvi Zilker was in favor of the gerush.

 

Ashkelon: Roni Mahatzri is very bad for us.He was in favor of the expulsion.Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Bat Yam: Vote for Uri Buskila, probably running only for city council. He is outstanding. Tet-Bet is the name of the list.

 

Beer Sheva: Yaakov Terner of Kadima is a poor candidate for us. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Bet Shemesh: Shalom Lerner is an excellent mayoral candidate. Vote for him, help him. Make sure Daniel Vaknin who was in favor of the expulsion, does not get in.

 

Givat Shmuel: Zamir Ben-Ari is very bad for us. He was in favor of the gerush. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Haifa: Yona Yahav is very bad for us.Also Rami Levy is bad.  Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Herzlia: The current mayor is from meretz and was in favor of he gerush. Yaron Olami running for mayor and Zvi Weiss running for Moatza in the Tet-Bet list are both excellent. Please help them and vote for them.

 

Jerusalem:          

Porush has more solid Eretz Yisrael views that either Nir Barkat or Gaidamak. Safest therefore to vote for Porush

*Nir Barkat was the head of the Kadima branch in Jerusalem. His positions re a Palestinian State are not known.

* Gaidamaks views re Judea and samaria are not known either.

*Porush voted against the disengagement . In the currenet Knessethe worked hard to make a coalition against "chok pinui-pitzui 2"

It seems that he candidate that will represent Erets Israel the best is Porush.

*Ygal Amedi was in favor of disengagement. Dont vote for him.

 

Kiryat Malachi: Vote AGAINST Moti Malka who is very bad for us.Malka is a Kadima man, appears in the list of mayors who voted for the disengagement. Sadly it seems that Chabad is supporting him, Chabad -please reconsider! Listen to our brothers from GK who beg you all not to give Malka your vote.  Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Maaleh Adumim: Gidon Ariel running for city council is excellent for us.Known activist for erets Israel. Vote for him, help him.

 

Naharia: Jackie Sabag is a poor candidate for us.He is from Kadima. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Natzrat Ililt: Shimon Gapsu is great. Please help him and vote for him.

 

Netanya: Miriam Feirberg has a mixed record -- against Oslo, in favor of disenagement -- we call on her to clarify her position re Palestinian state (which will put Netanya into rocket range) - Miriam, are you for or against?

 

Ramat Gan: Zvi Bar is very anti Eretz-Yisrael. Was in favor of gerush.Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Ramle: Yoel Lavi is from Kadima and is very anti Eretz-Yisrael. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Rishon leZion: Vote AGAINST Meir Nitzan who is a Kadima candidate. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Rehovot: Vote for Hananya Weinberger or Uzi Salant, good candidates, in order to defeat Shuki Forer who is very bad for Eretz Yisrael.

 

Tel-Mond: Shlomo Ratzabi, current mayor, is very bad for us.Favored the disengagement. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Please not only vote as per the above but ask your friends to do the same. If you will talk to them you will find many who were not going to bother to vote.

 

The above suggestions are based on our 15 year experience re candidates and parties which have consistently adopted positions that are good for the public even when these positions are unpopular (like: refusing to jump on the disengagement bandwagon despite huge pressure from the government). We are not associated with any political party and do not get money or appointments from any parties and our recommendations are based ONLY on our observations as to which candidates and lists are pro-Eretz Yisrael in orientation. In Israel, like it or not  -- municipal politics crucially affects national politics. Safety first -  if mayors are elected who are pro-Palestinian, our chances for defeating Palestinian state are very slim. So, please vote  as above and get your friends to vote.

 

General: Any local candidate (from any party) who goes public saying he is opposed to Palestinian state as it will endanger his own city -- vote for him.  

 

If we made mistakes please email us at:

mattot.arim@gmail.com

.

 

 

 


No comments: